بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی

بهترین رنگ رژ لب برای پوست جوگندمی
خلاصه مطلب

هنر ظریف آرایش کردن را هر کسی بلد نیست و باید سال‌ها تمرین و تجربه کرده باشید تا بتوانید یک آرایش متناسب، ظریف و زیبا انجام دهید. بهترین نوع آرایش، همان است که خصوصیات زیبای صورت شما را برجسته‌تر کرده و نواقص را با ظرافت بپوشاند. بنابراین، انتخاب رنگ رژ، کرم پودر، رژگونه و خیلی دیگر از بهترین برند های لوازم آرایشی به شرایط پوست و صورت شما بستگی دارد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل زیبایی نوع بشر، تنوع رنگ پوست است از هر رنگ و نژادی در این کره خاکی پراکنده شده و هر یک از نژادها، زیبایی منحصربه‌فرد خود دارند. به همین دلیل است که میکاپ برای هر رنگ پوستی متفاوت است و باید با توجه به آن صورت بگیرد. در ایران، بیشتر ما، پوستی گندمی و سبزه داریم که این موضوع، انتخاب رژلب را حساس‌تر می‌کند.

در این مقاله از وبسایت پارس ساعی، تصمیم داریم بهترین رنگ رژلب برای پوست گندمی را معرفی کنیم و بگوییم که برای هر شرایطی، بهتر است از چه رنگی برای پوست سبزه یا گندمی خود استفاده کنید. هر بانویی لازم است که این موضوع را بداند، بنابراین حتما به اسکرول کردن این متن ادامه دهید.

رنگ رژلب برای پوست گندمی

رنگ رژلب مناسب پوست گندمی

اگر پوستی گندمی و تیره دارید، بهتر است به سراغ رژلب‌های نود با طیف رنگی قهوه‌ای و مسی بروید. این رنگ‌ها بهترین هارمونی را با رنگ پوست تیره و سبزه دارند و می‌توانند ویژگی‌های صورت را برجسته‌تر کنند.

علاوه بر این، می‌توان رنگ‌هایی مانند سرخابی، دودی سرخابی، قرمز، بنفش، آجری، ارغوانی تیره، جگری و…را نیز در آرایش‌های مختلف جای داد. البته دقت داشته باشید که بیشتر از هارمونی رنگ رژلب با رنگ پوست، باید موقعیت خود را در نظر بگیرید. قرار است از این رنگ‌ها در چه محلی استفاده کنید؟ آیا قرار است سر کار بروید؟ بنابراین شاید بهتر باشد رنگ قرمز تند را برای محل کار استفاده نکنید. شاید به یک مهمانی رسمی دعوت شده‌اید و باید موقر به نظر برسید. در چنین شرایطی، توصیه ما این است که از رنگ قهوه‌ای یا مسی رژلب برای پوست گندمی خود استفاده نمایید.

رنگ رژلب برای پوست گندمی تیره

رنگ رژلب برای پوست گندمی تیره

ایران مهد تنوع رنگ پوست است، شاید به همین دلیل باشد که نژادپرستی رنگ پوست، هیچوقت آنطور که در کشورهای دیگر جریان داشته اینجا نبوده است در کنار رنگ پوست سفید بسیار روشن، ما طیف‌های دیگری مثل گندمی، زرد، گندمی تیره و حتی سیاه نیز در نقاط مختلف کشور می‌بینیم.

برای کسانی که رنگ پوست گندمی تیره دارند، بهترین انتخاب رنگ رژلب، دارچینی و قهوه‌ای تیره است که می‌تواند تناسب رنگی زیبایی با پوست داشته باشد. اگر پوست خیلی تیره‌ای دارید، حتما یک رژلب قرمز تیره در کیف لوازم آرایشی خود داشته باشید. هیچ رنگی به اندازه قرمز تیره در میان تیرگی پوست به چشم نخواهد آمد. به خصوص اگر رنگ مو و چشم‌ها نیز تیره باشند و قرمزی رژلب را بیشتر نشان دهند.

رژلب برای پوست گندمی طلایی

رژلب برای پوست گندمی طلایی

یکی از زیباترین رنگ‌های پوست، گندمی طلایی است که مثل جواهر می‌درخشد و دقیقاً مطابق مُد روز است. امروزه بسیاری از مدل‌های معروف برندهای بزرگ دنیا، رنگ پوست طلایی گندمی دارند و اگر کمی دقت کنید، می‌بینید که عموماً در انتخاب رنگ رژلب به سراغ رنگ‌های مرجانی و مات می‌روند.

جلد مجلات مُد و فشن هالیوود، پر از عکس همین مدل‌هاست که با رنگ پوست بی‌نظیر و رژلب‌های خود، تحولی در دنیای زیبایی و میکاپ به وجود آورده‌اند.

رژلب مخصوص پوست گندمی روشن

بخش زیادی از ایرانی‌ها، دارای رنگ پوست گندمی روشن هستند که طبیعتاً کار آرایش را خیلی ساده‌تر می‌کند. بهترین رنگ رژلب برای آن‌ها، طیف صورتی و کالباسی است که باعث می‌شود، آرایش ملیح‌تری داشته باشند. علاوه بر این، رنگ‌هایی مثل بنفش و ارغوانی هم می‌توانند گزینه‌های خوبی محسوب شوند.

اگر در کنار پوست گندمی روشن، موهایی تیره و ابروهایی پرپشت دارید، توصیه طلایی ما این است که به سراغ رنگ رژلب سرخابی یا صورتی تیره بروید که به بهترین شکل ممکن، زیبایی شما را عیان خواهد ساخت.

رژلب مخصوص پوست سبزه روشن

اگر پوستی سبزه دارید که چشم‌های درخشان و روشن شما از میان آن، جلوه‌گر است، حتما از رنگ رژ قرمز روشن استفاده کنید. طیف رنگی بلوطی هم می‌تواند به بهترین شکل ممکن، زیبایی چشم‌های روشن شما را نشان دهد همچنین شما می توانید رنگ رژلبتان را با لاک ناخن یا حتی سبک آرایشی خود ست کنید تا جلوه‌ای زیباتر داشته باشد . پیشنهاد می‌کنیم که موهای خود را به رنگ قهوه‌ای درآورید تا بهترین جلوه ممکن را داشته باشید. در این شرایط، تنها چیزی که کم دارید، یک رژلب قرمز روشن است که همه چیز را تکمیل کرده و زیبایی را به حد اعلا برساند.

رژلب مخصوص پوست سبزه تیره

رژلب مخصوص پوست سبزه تیره

رنگ پوست سبزه تیره، طرفداران زیادی دارد و اتفاقاً برخلاف تصور رایج، می‌توان آرایش‌های بی‌نظیری روی این رنگ پوست اجرا کرد. یکی از بهترین انتخاب‌های رنگی برای این نوع پوست، قرمز گیلاسی و قهوه‌ای مسی است. گرچه مدت‌هاست که رنگ‌های قهوه‌ای از مد روز افتاده‌اند و کمتر بانویی به سراغ خرید آن‌ها می‌رود اما دقت داشته باشید که برای رنگ پوست تیره، هنوز هم یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌‎ها به شمار می‌روند.

اگر پوست سبزه تیره‌ای دارید، شاید بد نباشد که رنگ هلویی نود را هم امتحان کنید. به طور کلی، پوست‌های تیره به خوبی با رنگ‌های نود و مات ست می‌شوند و می‌توانند زیبایی خاصی به صورت ببخشند.

بنفش مایل به قرمز، سرخابی تند و حتی شکلاتی هم می‌توانند برای پوست‌های سبزه تیره، انتخاب خوبی محسوب شوند.

انواع رنگ رژلب با شماره برای پوست‌های گندمی

انواع رنگ رژلب با شماره برای پوست‌های جوگندمی

مشخصاً هر یک از برندهای رژ لب، شماره‌های مخصوص به خود را دارند اما به طور کلی، اگر می‌خواهید برای پوست گندمی خود یک رژلب انتخاب کنید، حتما شماره‌های زیر را درنظر داشته باشید:

البته نمی‌توان بدون مشاهده رنگ رژ، به یک عدد و شماره اکتفاء کرد. بهترین کار این است که رنگ رژلب را با دقت مشاهده کرده و مطمئن شوید که به رنگ پوست شما می‌خورد.

تفاوت رنگ پوست گندمی و سبزه

خیلی از افراد تصور می‌کنند که فقط دو طیف رنگی پوست وجود دارد: سفید و سیاه! این نوع نگرش به پوست، خیلی ابتدایی و قدیمی است و حالا به خوبی می‌دانیم که رنگ پوست هر آدمی، منحصر به خودش است و کیفیت خاص خود را دارد. فکر نکنید تمام افرادی که رنگ پوست سبزه دارند، سیاه محسوب می‌شوند یا برعکس! رنگ پوست سبزه و گندمی که یکی از رایج‌ترین طیف‌های رنگی پوست در ایران به حساب می‌آیند، چند تفاوت عمده با هم دارند:

  • پوست‌های گندمی دارای رگه‌های طلایی هستند.
  • سبک آرایش پوست گندمی و سبزه، کاملاً با هم فرق دارد.
  • تنوع محصولات آرایشی برای پوست‌های گندمی بیشتر از پوست سبزه است.

به طور کلی، این تفاوت‌های رنگی باعث شده که محصولات آرایشی مختلفی تولید شود و انتخاب طیف رنگی مناسب، اندکی چالش برانگیز گردد. به این ترتیب، تنها کاری که می‌توان انجام داد، اعتماد و اطمینان به متخصصان و کارشناسان و توصیه‌های آنان است.

رژلب نود برای پوست گندمی

اول باید به این سوال پاسخ بدهیم که رژلب نود چیست؟ رژهایی که این رنگی هستند، در واقع به رنگ طبیعی لب نزدیک می‌باشند و به همین دلیل، شکل و حالتی طبیعی روی لب ایجاد می‌کنند. رژلب نود، طیف رنگی محدودی دارد و با توجه به رنگ پوست انتخاب می‌شود. اگر پوستی گندمی دارید، توصیه ما این است که حتما از رنگ رژلب نود هلویی یا بژ خنثی استفاده کنید.

میکاپ‌هایی که با رژلب نود تکمیل می‌شوند، برای مناسبت‌های رسمی و محل کار، بسیار مناسب می‌باشند و می‌توانند به بهترین شکل، سلیقه شما را نشان دهند. به طور کلی، رنگ‌های نود رژلب، استایل اولد مانی و شیک بانوان را تکمیل کرده و عالی‌ترین انتخاب به شمار می‌روند.

و در نهایت…

در نهایت باید بگوییم که بهترین رژلب برای پوست گندمی می‌تواند در طیف وسیعی از رنگ‌ها وجود داشته باشد. همه چیز به سلیقه و خواست افراد بستگی دارد اما برای اینکه به بهترین نحو، جلوه‌گر باشید، حتما به رنگ پوست، چشم‌ها و موها توجه داشته باشید. در ضمن فراموش نکنید که هر سبکی از آرایش، باید متناسب با مکانی که در آن قرار دارید، انجام شود. در غیر این صورت، فوراً به چشم خواهید آمد و تمام تلاش شما برای زیبایی، نابود خواهد شد.

فهرست مطالب

جدید ترین مطالب

پرطرفدارترین رنگ مو سال 2024
مقالات زیبایی

پرطرفدارترین رنگ مو در سال 2024

به قول کاراکتر فیلبگ در سریال معروف Fleabag، مو مهمترین چیز در ظاهر یک زن است. بنابراین وقتی که می‌خواهیم به این بخش از زیبایی

ترکیب رنگ مو بدون دکلره
مقالات زیبایی

ترکیب رنگ مو بدون دکلره

اگر می‌خواهی تغییری در زندگی خود ایجاد کنی، از رنگ موهایت شروع کن. موها یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جذابیت ظاهری خانم‌ها هستند. به قول ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *